0item(s)

You have no items in your shopping cart.

  •  +48 58 741 72 00

Product was successfully added to your shopping cart.

Noteikumi un nosacījumi

Noteikumi un nosacījumi (spēkā kopš 2014-12-25)

§ 1. Informācija par tiešsaistes veikala īpašnieku

Šīs mājas lapas īpašnieks (turpmāk: interneta veikals) ir DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański POLAND. Nodokļa maksātāja numurs: 593-158-46-03, telefons: + 48 58 741 72 00, kas ierakstīts centrālajā reģistrā, un informācija par Polijas Republikas saimniecisko darbību, ko uztur ekonomikas ministrs (turpmāk: DIGINET Sebastian Bójczuk, pārdevējs).

Bankas kontu numuri:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057-PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003-  SWIFT nesbplpw  -USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002-  SWIFT nesbplpw  -eiro

DIGINET Sebastian Bójczuk veic mazumtirdzniecību, izmantojot internetu. Pasūtījumi tiek saņemti caur mājas domēna: https://hpcontrol.lv

§ 2. Informāciju par produktiem, cenām un akcijām

2,1. viss, kas pieejams tiešsaistes veikalā, ir pilnīgi jauns, bez jebkādiem juridiskiem un fiziskiem defektiem, un tie tika likumīgi laisti Polijas tirgū.

2,2. visas produktu cenas interneta veikalā ir Polijas zlotu un tās ir bruto cenas. Katram pārdotam produktam tiek izsniegts PVN rēķins. PVN rēķins tiks piegādāts uz klienta norādīto adresi.

2,3. informācija, kas sniegta interneta veikala tīmekļa vietnē jo īpaši, cenas ir pieejamas tikai ērtības labad un nav uzskatāma par DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK piedāvājumu Civillikuma izpratnē vai noteikumos nevar būt pamats prasījumiem pret DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK.

2,4. klients pirms laišanas rīkojumu, ja šaubas par produkta aprakstu un tās tehniskajiem datiem, kas laisti mājas lapā, jāsazinās DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK noskaidrot šaubas un saņemt papildu informāciju.

2,5. tiešsaistes veikalā pieejamās akcijas netiek apvienotas viena ar otru. Pirms pasūtījuma laišanas tirgū klientam jāizvēlas veicināšanas veids, tostarp reklāmas cena vai papildu produkti un pakalpojumi, kas tiek piedāvāti reklāmas kampaņā.

§ 3. Pasūtījuma nolikšanu, pirkuma līguma pieņemšanu

3,1. rīkojumi, kas nodoti saskaņā ar nosacījumiem, kas precizēti produkta aprakstā un grozā (piegādes metode, piegādes cena un maksāšanas metode), tiek apstrādāti saskaņā ar nosacījumiem, kas norādīti grozā pēc tam, kad ir apstiprinājis DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Pasūtījumiem no ārvalstīm piegādes nosacījumi (metode, piegādes uzņēmums, izmaksas) tiks noteikti individuāli (ieskaitot nosūtītāja nosacījumus). Šajā gadījumā tiešsaistes veikals nosūtīs jaunu piedāvājumu, kas
 ietver jaunus pārdošanas nosacījumus klientam, un turpmāku jaunā pasūtījuma procesu būs atkarīgs no tā, vai klients apstiprina šos nosacījumus.

3,2. klients pasūtījumu, izmantojot skriptus, kas pieejami interneta veikala tīmekļa vietnēs, iesniedz piedāvājumu iegādāties noteiktu produktu ar nosacījumiem, kas norādīti produkta aprakstā un grozā (turpmāk: rīkojums)

3,3. rīkojumus var novietot 24/7. Pasūtījumi, kas ievietoti darba dienās pēc 16:00 sestdienās, svētdienās un svētku dienās, tiks apstrādāti nākamajā nedēļas dienā.

3,4. pēc pasūtījuma ievietošanas klients no tiešsaistes veikala saņem e-pastu, kurā jo īpaši norādīta informācija par klientu un pasūtījumu. Šajā ziņojumā ir informācija par pārdevēju un atgriešanas politiku. Šis e-pasts nav kandidēt pirkuma piedāvājuma apstiprinājums, ko klients, jo īpaši tas nav kandidēt vienošanās pārdošanas starp klientu un DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Apstiprinājums tiks nosūtīts klientam pēc tam, kad tas būs verificēts un tiešsaistes veikals pieņem visus nosacījumus.

3,5. pēc iespējas īsākā laikā (bet ne ilgāk kā 3 darba dienās), jo rīkojums ir ievietots neatkarīgi no saņemšanas ziņu (minēts punktā 3 klients sazināsies pa telefonu vai e-pastu DIGINET SEBASTIAN Bójczuks darba ņēmējs, lai: apstipriniet pārdošanas un pirkuma līguma noslēgšanu, tostarp produkta cenu, pieejamību, pasūtījuma pabeigšanas datumu un citu transakciju informāciju (turpmāk: apstiprinājums). Apstiprinājums nozīmē saņemt piedāvājumu DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK iegādāties produktu, ko klients un tas ir secinājums par pārdo anas un pirkuma līgums starp klientu un DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Tomēr, ja apstiprinājums, ko saņem DIGINET SEBASTIAN Bójczuks darba ņēmējs ievērojami maina nosacījumus pirkuma piedāvājumu, līgums tiek uzskatīts par izdarāmi un rīkojums tiek apstrādāts, ja klients apstiprina jaunus nosacījumus, kas iekļauti Apstiprinājums pa tālruni vai e-pastu; Alternatīvi ir iespējams, ka apstiprinājums netiks nosūtīts trīs darba dienu laikā. Šajā gadījumā DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK pieņem pirkuma piedāvājums par termsiesniedzis klients

Vai

informē, ka pasūtījumu nevar apstrādāt. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK ir tiesības atteikties apstrādāt rīkojumu un atteikt noslēgšanu pārdošanas un pirkuma līgumu, ar nosacījumu, ka tas nav iespējams apstrādāt rīkojumu, ievērojami grūti vai tas prasa augstas izmaksas.

3,6 nepilnīga vai nepareizi pabeigta pasūtījuma veidlapas netiks apstrādāti un tie nav stāvēt, lai novietotu pasūtījumu, un tie neuzliek par pienākumu DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUKto veikt jebkādas darbības.
 
3,7. samaksu par pasūtījumu veic klients tādā veidā, kas tika izvēlēts pasūtījuma veikšanas laikā.

3,8. pasūtījums tiek apstrādāts pēc tam, kad saņēmis pilnu samaksu par to, kas norādīts pasūtījuma apstiprinājumā. Ja ir kāds nepietiekams maksājums,

Pasūtījumu process tiks atlikts. Izvēloties skaidru naudu par piegādes maksājuma veidu, process neprasa pilnu samaksu.

3,9. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK dara visu iespējamo, lai apstrādātu pasūtījumus tik ātri, cik tas ir iespējams.

§ 4 maksājumi

4,1. ir šādas maksājumu metodes:

a. elektroniskās naudas pārskaitījums

Pircējs maksā summu, kas jāmaksā, izmantojot elektroniskās naudas pārskaitījumu uz rīkojumu, ko izdevusi DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK via payu.pl * (Secure 128-bit SSL savienojumu). Pasūtījuma veikšanas laikā un maksājumu lapā ir redzams atbalstīto banku saraksts. Elektroniskās naudas pārveduma pārbaude tiek veikta dažu stundu laikā (pārsvarā tajā pašā dienā, Max līdz nākamās dienas beigām).

b. maksājums ar kredītkarti

Pircējs maksā summu, kas jāmaksā, izmantojot grāmatvedības centrs pie payu.pl * (Secure 128-bit SSL savienojumu). Pārbaude tiek veikta 24 stundu laikā darba dienās.

c. tradicionālie naudas pārskaitī

Šī opcija ir paredzēta tiem, kuru bankas konts netiek atbalstīts lapā apmaksa. Ir iespējams samaksāt, izmantojot tradicionālo naudas pārskaitījumu, izmantojot payu.pl * vai ar individuālu naudas pārskaitījumu vienā bankā. Lai samaksātu šādā veidā, ir nepieciešams izvēlēties: "priekšapmaksas" variantu grozā un tad sūtiet naudu uz:

Bankas kontu numuri:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057-PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 SWIFT/BIC: pbpbplpw-USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 SWIFT/BIC: pbpbplpw-eiro

Pārbaude tiek veikta laikā 1-3 darba dienās pēc laišanas kārtībā.

* Elektroniskos maksājumus nodrošina PayU Inc. Company, kas atrodas Poznaņā, Polijā. Tas ir galvenais uztvērējs naudas pārskaitījumu (par bankas izrakstu).

d. nauda piegādes laikā

Tikai skaidrā naudā, lai persona, kas rīkojas vārdā pārvadātājs, kas tika izvēlēta, lai nodrošinātu pasūtīto produktu (naudas piegāde) vai personīgā kolekcija DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK headquarter.

4,2. maksājumus var veikt tikai tie, kuriem ir atļauts izmantot savas kredītkartes.

4,3. lai apstrādātu klienta veikto maksājumu DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK nodod klientiem pasūtījuma formu. Visi dati no pasūtījuma Form automātiski tiek pārsūtīti uz Payu.pl.

4,4 pēc pieņemšanas pasūtījuma veidlapu un izvēloties maksāšanas metodi, izmantojot Payu.pl klients tiek automātiski novirzīts uz:

a. maksājumi, kas veikti ar kredītkarti-grāmatvedības centrs pie Payu.pl mājas lapā,

b. maksājumi, kas veikti, izmantojot elektronisko naudas pārskaitījumu-Payu.pl bankas tīmekļa vietni,

c. maksājumi, ko veic, izmantojot tradicionālo naudas pārskaitījumu-Payu.pl tīmekļa vietni.

4,5. lai veiktu maksājumu, klientam ir jāapstiprina maksājuma veikšana konkrētā Payu.pl partnera tīmekļa vietnē saskaņā ar šī partnera noteiktajiem principiem. Gadījumā, ja šajās tīmekļa lapās ir pieejamas kādas izmaiņas pasūtījuma veidlapā un tās tiek automātiski aizpildītas, Payu.pl maksājums, iespējams, netiks apstrādāts.

4,6. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK patur tiesības ierobežot maksāšanas metodi konkrētiem produktiem, izslēdzot dažus no iepriekš minētajiem maksājumu veidiem.

4,7. naudas pārvedumu izmaksas, Komisijas un bankas, pasta nodaļas maksa ir jāsedz klientam (ieskaitot naudas pārvedumu no ārzemēm). Gadījumā, ja nemaksā visu summu par produktu DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK aptur pasūtījuma procesu, līdz tiek saņemts pārējais maksājums.

§ 5. Piegāde un piegāde

5,1. piegādes laiks ilgst ne vairāk kā 30 dienas kopš līguma dienas. Sūtījuma saņemšanas laiks ir laiks, kas nepieciešams, lai pabeigtu pasūtījumu, pieskaitot piegādes uzņēmuma noteikto piegādes laiku; galvenokārt sūtījums ierodas nākamajā darba dienā pēc dienas, kad maksājums ir rezervēts DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK bankas kontu (laiks nedrīkst būt ilgāks par 5 dienām).

5,2. pasūtītās preces tiks nosūtītas uz adresi, ko norādījis klients, ievietojot pasūtījumu, vai vienlaikus apstiprinot nolaists DIGINET SEBASTIAN Bójczukin worker. Lai nodrošinātu pareizu pārvadāšanas procesu, klientam ir pienākums sniegt pareizus personas datus un tālruņa numuru, kas tiks kopīgoti ar piegādes uzņēmumu, lai vienotos par piegādes laiku. Gadījumā, ja ir nepareizs tālruņa numurs un personas dati, izmaksas par reshipping sedz klients. Vēl viens sūtījums ir iespējams pēc maksājot par to iepriekš. Šajā gadījumā klients sazināsies ar DIGINET SEBASTIAN Bójczuk' s worker.

5,3. pasūtītās preces piegādā kurjeru uzņēmums. Klients sedz piegādes izmaksas, kas ir norādītas piegādes un maksājumu cilnē https://hpcontrol.lv  un visbeidzot klients ir izvēlējies grozā. Piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtījuma vērtības, izvēlētā maksājuma veida un produkta piegādes. Piegādes izmaksas informācijatiek parādīts, ievietojot pasūtījumu grozā. Šīs izmaksas ir derīgas tikai piegādēm Polijas teritorijā. Kārtējās piegādes izmaksas ir redzamas grozā, ievietojot pasūtījumu. kuģošanas nosacījumi ārvalstīs ir noteikti individuāli.

5,4. sūtījuma saņemšanas brīdī klientam kurjera pārstāvja klātbūtnē ir pienākums pārbaudīt, vai uz zemes gabala ir kādi ārēji bojājumi (saplēsta līmlente vai bojāta kaste). Ja tā, tad klientam ir pienākums atteikt sūtījuma saņemšanu. Tomēr, ja klients nolemj to saņemt, klientam kurjeruzņēmuma pārstāvja klātbūtnē ir pienākums sastādīt kaitējuma aktu.

5,5. katra piegāde jāapstiprina ar parakstu. Paraksts apstiprina, ka sūtījuma saturs ir pienācīgi piegādāts. No brīža, kad klients saņem paku, klients ir atbildīgs par pasūtītajām precēm.

5,6. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK nav atbildīgs par kļūdām, ko klients, veicot rīkojumu, kuru rezultātā nav saņēmusi paku vai nepamatotu atteikumu to saņemt. Par reshipping izmaksas sedz klients.

§ 6. Garantija, atgriešanas noteikumi, atteikšanās no līguma

Lai novērstu jebkādas šaubas, ir norādīts, ka jebkurš termins un nosacījums, kas rakstīts šeit neierobežo klienta tiesības reglamentē likums par Polijas teritorijā. Gadījumā, ja pastāv šāds regulējums, tad Polijas tiesību akti ir piemērojami: patērētāju tiesību akts 30 maijs 2014 (Law Gazette 24 jūnijs 2014, Section 827), Civilkodeksa 23 aprīlis 1964. Civilkodekss (Law Gazette 1964 no 16 iedaļas 93, ar turpmākām izmaiņām).

6,1. garantijas un atgriešanas noteikumi

6.1.1. produktiem var būt ražotāja/importētāja/pārdevēja garantija, kas ir derīga Polijas Republikas teritorijā. Katra produkta garantijas laiks ir uzrakstīts tā deskripcijā tīmekļa vietnē. Garantijas detaļas ir definētas garantijas devēja izdotajā garantijā. Lielākā daļa produktu ir garantija apstrādā DIGINET Sebastian Bójczuk.  Citos gadījumos ir pievienota informācija par garantijas detaļām.
 
6.1.2. salabotā prece tiek nosūtīta klientam, un klientam ir pienākums segt piegādes izmaksas. Produkta garantija neierobežo pircēja tiesības uz izstrādājuma defektu garantiju.

6.1.3. pārdevējs ir atbildīgs par visiem produktu defektiem saskaņā ar likumu. Attiecībā uz pārdošanu, kas nav patērētājs pārdošana nav noteikumi par garantiju, kas ir iekļautssarakstā Civilkodekss.

6.1.4. prasības saskaņā ar garantiju var iesniegt, izmantojot e-pastu info@hpcontrol.lv  vai rakstiskā veidā uz pārdevēja adresi. Piegādes izmaksas jāsedz klientam.

6.1.5. klientam ir tiesības pazemināt cenu vai atteikties no līguma, ja vien pārdevējs nekavējoties neaizvieto bojāto produktu ar tādu, kas nesatur defektus, vai noņem defektu. Šis ierobežojums neattiecas uz to, kad produkts jau bija aizstāts vai remontējis pārdevējs vai pārdevējs nav aizstāt produktu ar pareizu onefree jebkuru defektu vai bez defektiem tika noņemts.

6.1.6. pārdevējs atzīst prasību saskaņā ar garantiju 14 dienu laikā no dienas, kad produkts tika saņemts pareizajā formā. Ja pārdevējs neievēro klienta prasību 14 dienu laikā, tas nozīmē, ka pārdevējs uzskata pieprasījumu par pamatotu. Katrā no iepriekš minētajiem gadījumiem, kad realizācija klienta pieprasījumiem irsaistīta ar piegādi jaunu vai remontēt produktu izmaksas sedz pārdevējs.

6,2. līguma atsaukšana

6.2.1. saskaņā ar likuma par patērētāju tiesībām 30. maijā 2014 (Law Gazette 24. jūnijs 2014, 827. iedaļa), klients ir fiziska persona, kas noslēdz līgumu ar uzņēmēju, kurš nav tieši saistīts ar saimniecisko vai profesionālo darbību, noslēgusi līgumu, kas noslēgts no attālas atrašanās vietas un ārpus uzņēmuma atrašanās vietas, ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no šī līguma, nesniedzot nekādu pamatojumu un bez maksas. Ja klients izvēlas produkta piegādes veidu, kas nav lētākais pārvadāšanas variants, ko piedāvā pārdevējs, tad pārdevējam ir pienākums atgriezt klienta izdevumus līdz summai, kas atbilst lētākajai piegādes iespējai, kas pieejama brīdī, kad tiek Secībā.

6.2.2. atteikuma termiņš beidzas pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad klients iegādājas vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko norādījis klients, ir ieguvusi fizisku glabāšanu.

6.2.3. lai īstenotu atteikuma tiesības, klientam ir jāsazinās ar pārdevēju par lēmumu. Klients var izmantot deklarācijas formu, lai atsauktos no līguma. Deklarācijas veidlapas izmantošana nav obligāta.

6.2.4. gadījumā, ja klients samaksā skaidrā naudā, tiek ierosināts, ka deklarācijas veidlapā par līguma anulēšanu būtu jāietver bankas konta numurs, kurā nauda tiks pārskaitīta.

6.2.5. izņemšana no līguma var tikt attiecināta uz visiem pasūtītajām precēm vai to daļām.

6.2.6. lai ievērotu atteikuma termiņu no līguma, pirms atteikuma termiņa beigām no līguma ir jānosūta tikai deklarācijas atteikuma veids.

6.2.7. pārdevējs sniedz iespēju iesniegt deklarācijas veidlapu izstāšanos no līguma, ko klients pa e-pastu: info@hpcontrol.lv  fax: + 48 58 741 72 23 vai sūtīt uz: Diginet Sebastian Bójczuk, Cicha 26 83-000, Pruszcz gdański Polija-Ieteicamie Anotācija "izņemšana no līguma". Pārdevējs nekavējoties nosūta e-pastu, apstiprinot, ka vēstule tika saņemta.

6.2.8. gadījumā, ja tiek veikta atteikšanās no līguma, kas aprakstīts iepriekš, pirkuma līgums netiek uzskatīts par izdarītu.

6.2.9. pārdevējs ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad tika saņemta atteikšanās no līguma, atmaksā klientam visus maksājumus, kas saņemti no klienta, ieskaitot piegādes izmaksas (ievērojot 6.2.1. punktu). Pārdevējs var atlikt atmaksu līdz brīdim, kad produkts tiek saņemts atpakaļ.

6.2.10. klients sedz visas izmaksas, kas rodas, atgriežoties no līguma, t.i., iepakošanas un piegādes izmaksas.

6.2.11. pārdevējs atlīdzina ar tiem pašiem līdzekļiem, kurus klients izmantojis sākotnējam darījumam. Gadījumā, ja klients ir samaksājis par preci piegādājot,
klientam ir jāakceptē, ka viņš saņem naudu no bankas konta, kas iekļauts deklarācijas formā par atteikšanos no līguma.

6.2.12. klientam ir pienākums atdot preci pārdevējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no līguma atteikuma dienas. Termiņš ir tāds, ka klients nosūta atpakaļ preci pirms 14 dienu termiņa beigām. Klientam atgrieztajā produktā ir jāietver visi piederumi un dokumenti, kas ir izdoti pārdošanā uz adresi: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański POLAND. Produkts ir jānosūta atpakaļ ar visām priekšrocitsun prēmijas, kas tika dota klientam, veicot pirkumu.

6.2.13. klients ir atbildīgs par produkta vērtības samazināšanu, izmantojot to ārpus tā, kā to paredzēts izmantot. Piemēram: netīrais produkts, montāžas marķējums utt., nav oriģinālā kaste, aprīkojums, piederumi un dokumentācija. Pārdevējam ir tiesības iekasēt no klienta papildu izmaksas, jo samazināt produkta vērtību.

6.2.14. klientam nav nekādu tiesību atteikties no līguma, ja (I) priekšmets ir audiovizuālie ieraksti vai datorprogrammas, kas piegādātas noslēgtā iepakojumā un iepakojums ir atvērts pēc piegādes, (II) līgums attiecas uz laikrakstu piegādi, izņemot abonementu.

§ 7. Personas datu

7,1. interneta veikala administrators personas dati ir DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK saskaņā ar personas datu aizsardzības likumu 29 augusts 1997 (Law Gazette 2002 Nē 101 sadaļā 926, ar turpmākām izmaiņām).

7,2. reģistrācijas procesa laikā klients brīvi iesniedz personas datus.

7,3. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK apstrādā Klienta personas datus, lai apstrādātu pasūtījumu (nosūtot e-pasta ziņojumus ar informāciju par pasūtījuma statusu). Personas datu iesniegšana, ko veic klients, tiek veikta brīvi, bet ir nepieciešams pasūtījuma apstrādei. Klienta personas dati tiek kopīgoti ar citām personām, piemēram, kurjeru uzņēmumiem, maksājumu operatoriem tikai nolūkā apstrādāt pasūtījumu.

7,4. klientam ir tiesības atjaunināt, atteikt personas datu apstrādi vai tos izņemt. Ja šie dati ir nepilnīgi, novecojuši, nepareizi vai arī tika vākti, pārkāpjot likumu. Klients citas tiesības un pienākumi ir aprakstīti likumā laikrakstā 2002 no. 101 Section 926, ar turpmākām izmaiņām

7,5. privātuma politikas Sīkāka informācija atrodama https://hpcontrol.lv

§ 8. Citi noteikumi

8,1. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK nav atbildīgs par pārtraukumiem, izmantojot tiešsaistes veikalu, ko izraisa servera avārijām, uzturēšana uc

8,2. Pašreizējie noteikumi un nosacījumi ir publicēti https://hpcontrol

  un piegādāti bez maksas pa e-pastu klientam pēc pieprasījuma.

8,3. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK ir tiesības veikt izmaiņas saturu šiem noteikumiem un nosacījumiem jebkurā laikā. Izmaiņas tiks piemērotas 30 dienas pēc tam, kad jaunie noteikumi un nosacījumi ir publicēti 8,2. punktā norādītajā veidā. Katram klientam ir tiesības dzēst kontu, ja jaunās izmaiņas, kas ieviestas noteikumos un nosacījumos, nav apmierinošas.

Pielikuma Nr. 1 atteikuma veidlapas paraugs

 

Atteikuma veidlapas paraugs

(šī veidlapa jāaizpilda un jānosūta atpakaļ, ja tiek anultas no līguma)

 

     <THE CUSTOMER DATA>

 

.......................................

 

.......................................

DIGINET Sebastian Bójczuk

Cicha 26, 83-000 Pruszcz GdańskiPOLAND

I/mēs (*) vēlētos atteikties no pirkuma līguma par šādiem produktiem:

....................................................................................................................................


Pasūtījuma datums: (*)

                                                                             


Pasūtījuma saņemšanas datums: (*)

 


Klienta vārds un uzvārds:

 


Klienta adrese:

 


Lūdzu, atgrieziet naudu uz šādu bankas konta numuru/šādu veidu (*)

 


Paraksts (tikai papīra versijā)

 


Date, Place:

 

(*) – Svītrot pēc vajadzības.

 

 

Contact Us